• Aktuelt

    -

    læs mere
  • Ferie & lukkedage

    læs mere
  • Vaccinationer

    læs mere
  • Brugeroprettelse

    Tryk på “SELVBETJENING” i menuen til højre. Herefter kommer du videre til klinikkens e-portal Første gang du besøger e-portalen, skal du oprettes som bruger. Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for cpr nummer boksen. Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er Continue Reading

    læs mere
  • Selvbetjening

    Læs nærmere her

    læs mere
Obs. Klinikken holder ferielukket i perioden: 

Onsdag d. 2. januar 2019 – tirsdag d. 15. januar 2019 (begge dage inkluderet). 

Ved akut opstået sygdom henvises der til lægerne:

1) Seidenfaden og Møller – Bytoften 3, 2., 2650 Hvidovre – telefonnummer 69 88 00 00

2) Vinsand og Schlütter – Hvidovrevej 340 A, 1., 2650 Hvidovre – telefonnummer 36 49 45 01 / 36 49 49 91

 Praktisk info

Sygesikringsbevis skal medbringes ved alle henvendelser til klinikken.

Telefontid

Der kan ringes til klinikken mellem kl.8.00 og kl. 11.00, undtagen onsdag hvor det er mellem 8.00-9.00. Ved mit fravær henvises der til vikarierende læger.

Akut sygdom
Ved akut sygdom udenfor telefontiden henviser telefonsvareren et akutnummer.
Udenfor almindelig åbningstid henvises der til 1813 ved akut opstået sygdom på telefon nr: 1813

Sygebesøg
Hvis det af helbredsmæssige årsager ikke er muligt at komme til konsultation i klinikken, kan der anmodes om sygebesøg. Dette sker ved henvendelse til klinikken mellem kl.8.00 og kl.9.00.

Transport til konsultation i klinikken
Pensionister har mulighed for transport til konsultation i klinikken, hvis man ikke kan gøre brug af offentlige transportmidler.
Henvendelse herom kan ske til kommunen.

Ventetid
Vi gør vores bedste for at overholde tiderne, men det kan være svært at forudsige varigheden af den enkelte undersøgelse. Derudover kan der forekomme akutte sygdomstilfælde, som det er nødvendigt at putte ind imellem planlagte aftaler.

Afbud
Hvis en tidsaftale ikke kan overholdes vil vi gerne have afbud via telefon eller ved at sende en mail så hurtigt som muligt, da vi så kan bruge tiden til en anden patient.

E-mailkonsultation
Via denne hjemmeside kan du gennem en sikker, krypteret forbindelse kontakte os i klinikken. E-mailkonsultationerne er beregnet til korte spørgsmål og svar. Der kan ikke vedhæftes filer. Mails vil blive besvaret så snart lægen har tid, og der kan gå 2-3 dage.
E-mails kan ikke anvendes ved akutte henvendelser, kontakt i stedet klinikken telefonisk.
E-mailen skal ikke bruges til henvendelser omkring tidsbestillinger eller bestilling af medicin. Anvend da venligst modulet for tidsbestilling eller recept fornyelse.

Bemærk dog at den patient der forespørges på skal være oprettet som bruger i systemet.

Medicinbestilling kan foretages elektronisk via hjemmesiden såfremt det drejer sig om fast medicinsk behandling. Sædvanligvis vil medicinen kunne afhentes på apoteket efter et par dage. Der kan dog gå op til 5 dage.
Ny medicin eller medicin til periodisk anvendelse kan dog kun bestilles ved direkte kontakt til klinikken.
Medicin bestilt inden kl.12.00 vil vanligvis kunne afhentes på apoteket samme eftermiddag.

Bemærk dog at udstedelse af alle former for vanedannende medicin, såsom sovepiller, stærkt smertestillende medicin samt beroligende medicin kun kan bestilles ved direkte henvendelse til klinikken.

Vaccinationer
Ved udlandsrejser hvor man ønsker information omkring vaccinationer kan dette gøres ved at rette henvendelse til klinikken. Husk dog at gøre dette i god tid før afrejse.