• Aktuelt

    -

    læs mere
  • Ferie & lukkedage

    læs mere
  • Vaccinationer

    læs mere
  • Brugeroprettelse

    Tryk på “SELVBETJENING” i menuen til højre. Herefter kommer du videre til klinikkens e-portal Første gang du besøger e-portalen, skal du oprettes som bruger. Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for cpr nummer boksen. Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er Continue Reading

    læs mere
  • Selvbetjening

    Læs nærmere her

    læs mere
Praktisk infoAdgangsforhold Der er elevator.Toiletforhold er ikke egnet til kørestol.Sundhedskort 

Regionen kræver at alle henvendelser i klinikken registreres med Sundhedskortet (det gule sygesikringskort). Du skal derfor altid medbringe Sundhedskortet når du kommer i klinikken. Hvis du har mistet dit kort må du bestille et nyt.

Telefontid

Der kan ringes til klinikken mellem kl.8.00 og kl. 11.00, undtagen onsdag hvor det er mellem 8.00-9.00. Ved mit fravær henvises der til vikarierende læger.

Lægen kan træffes telefonisk alle hverdage mellem kl. 08:00 – 09:00.

Lægesekretæren træffes telefonisk mandag, tirsdag, torsdag og fredag fra kl. 09:00 – 11:00.

Akut sygdom

Ved akut sygdom udenfor telefontiden henviser telefonsvareren til et akutnummer.
Udenfor almindelig åbningstid samt ved akut opstået sygdom henvises der til 1813.

Sygebesøg

Hvis det af helbredsmæssige årsager ikke er muligt at komme til konsultation i klinikken, kan der anmodes om sygebesøg. Dette sker ved telefonisk henvendelse til lægen mellem kl.8.00 og kl.9.00.

Transport til konsultation i klinikken
Pensionister har mulighed for transport til konsultation i klinikken, hvis man ikke kan gøre brug af offentlige transportmidler.
Henvendelse herom kan ske til kommunen.

Ventetid
Vi gør vores bedste for at overholde tiderne, men det kan være svært at forudsige varigheden af den enkelte undersøgelse. Derudover kan der forekomme akutte sygdomstilfælde, som det er nødvendigt at se ind imellem planlagte aftaler.

Afbud
Hvis en tidsaftale ikke kan overholdes vil vi gerne have afbud via telefon eller ved at sende en mail så hurtigt som muligt, da vi så kan bruge tiden til en anden patient.

E-mailkonsultation
Via denne hjemmeside kan du gennem en sikker, krypteret forbindelse kontakte os i klinikken. E-mailkonsultationerne er beregnet til korte spørgsmål og svar. Der kan ikke vedhæftes filer. Mails vil blive besvaret så snart lægen har tid, og der kan gå 2-3 dage.
E-mails kan ikke anvendes ved akutte henvendelser, kontakt i stedet klinikken telefonisk.
E-mailen skal ikke bruges til henvendelser omkring tidsbestillinger eller bestilling af medicin. Anvend da venligst modulet for tidsbestilling eller recept fornyelse.

Bemærk dog at den patient der forespørges på skal være oprettet som bruger i systemet.

Medicinbestilling kan foretages elektronisk via hjemmesiden såfremt det drejer sig om fast medicinsk behandling. Sædvanligvis vil medicinen kunne afhentes på apoteket efter et par dage. Der kan dog gå op til 5 dage.
Ny medicin eller medicin til periodisk anvendelse kan dog kun bestilles ved direkte kontakt til klinikken.
Medicin bestilt inden kl.12.00 vil vanligvis kunne afhentes på apoteket samme eftermiddag.

Receptfornyelse af medicin der reguleres og justeres af en speciallæge eller hospitalsafdeling, skal recepten fornyes det pågældende sted.

Bemærk dog at udstedelse af alle former for vanedannende medicin, såsom sovepiller, stærkt smertestillende medicin samt beroligende medicin kun kan bestilles ved direkte henvendelse til klinikken.

Svar på E-mail.

E-mail svar fra lægen kan ses kun ses på hjemmesiden.

Vaccinationer
Ved udlandsrejser hvor man ønsker information omkring vaccinationer kan dette gøres ved at rette henvendelse til klinikken. Husk dog at gøre dette i god tid før afrejse.